Webwinkelweetjes 7

Webwinkelweetjes nummer 7

Oh kom er ’s kijken!

Thuiswinkelen voor de feestdagen… het kan!

In alle rust alleen of gezellig samen thuiswinkelen en je bestellingen veilig laten bezorgen: het kan!

 

De Gemiva Webwinkel maakt zich op voor de feestdagen.

 

De webwinkel zet puntjes op de i

De doorstart na februari 2022 is een gedeelde wens van velen, maar niet vanzelfsprekend.

Hoewel we een overtuigende start maakten en onze doelstellingen behaalden, zal elke investering onder de loep genomen worden.

De webwinkel draagt bij aan werkbeleving en zichtbaarheid van cliënten, maar gaat ook mee met te verwachten bezuinigingen op de werklocaties.

Dit maakt dat we, ondanks de goede resultaten, rustig op koers blijven varen.

 

Bij de uitbreiding van het aanbod, meer producten, wordt er meer werk verzet.

We hebben echter een beperkt aantal uren tijdens de pilot.

Daarom richt het kernteam zich de komende maanden op het verder verfijnen van de werkprocessen en zet de puntjes op de i.

Locaties, die al producten leveren, weten inmiddels hoe de webwinkel werkt.

Nieuwe locaties, die hierbij hulp kunnen of willen gebruiken, hebben veelal baat bij advies op maat.

Locaties kunnen medewerkers van het kernteam van de Webwinkel inlenen.

Door op de werkplek mee te kijken, mét cliënten en begeleiders het proces te doorlopen, vinden we samen nieuwe en nog betere oplossingen.

Hoe verbeteren we ons product? Hoe kunnen we de voorraad verhogen? Hoe berekenen we de kostprijs?

De werkwijze wordt als het ware verankerd op meerdere locaties en zij werken dan zelf verder aan hun producten.

Dat is precies de bedoeling. Locaties verkopen hun producten al lokaal, de webwinkel is een toevoeging.

We blijven het herhalen. Jullie producten zijn gaaf.

Mocht jullie team eraan toe zijn om nog verder te ontwikkelen en/of om een product in de webwinkel aan te bieden,

dan zijn er aan aantal (praktische) eisen waaraan het moet voldoen. Neem contact op met het kernteam voor meer informatie.

 

 

Inrichting webwinkel

We blijven van alles uitproberen. Wat werkt, houden we zo. Wat beter kan, passen we aan.

Hoe is de route in de webwinkel? Hoe duidelijk is het aanbod voor onze klanten?

Wat zijn hun wensen? Hoe blijven klanten terugkomen?

Heb jij hiervoor nog suggesties, laat het ons dan weten!

Hoe beter we aansluiting vinden bij wat onze klanten zoeken, hoe beter we van dienst zijn.

 

Binnenkort in de webwinkel

Van veel mooie kunstzinnige producten zijn er soms maar enkelen gemaakt.

Die zijn dan onderling verschillend en meestal komt er geen voorraad. Denk bijvoorbeeld aan een schilderij, tekening of een karakteristiek keramisch product. Toch willen we ook een etalage zijn voor deze categorie. We zullen gaan starten met de ‘galerie’, de etalage voor eigenwijze kunst.

 

Voor aankopen uit deze categorie verwijzen we je door naar de locatie.

 

Verder nodigen we je ook echt uit om zelf aan de slag te gaan. We starten binnenkort met ‘doe-het-zelf-pakketjes’. Je koopt een doe-het-zelf-pakketje, met een heldere uitleg en alle materialen erin. Dan kun je bijvoorbeeld je eigen kerstslinger maken of dit cadeau doen!

 

Verhalen van de makers

Doordat we met cliënten werken, horen we steeds terug hoe zij het ervaren. Ook met medewerkers werken we nauw samen.

Zij onderhouden het werkproces en stemmen af met de makers.

We zullen de komende tijd meer verhalen delen, zowel van cliënten als begeleiders op de diverse werkplaatsen.

 

Die uitwisseling is waardevol en laat zien hoe mensen samenwerken.

 

De Pak-inn verstaat de kunst van het inpakken

Onlangs hebben we het team van de Pak-inn geïnterviewd.

Nou.. dit enthousiaste team weet hoe je mensen… eh cadeautjes moet inpakken!

 

Binnenkort lees je hun verhaal in de webwinkel, over het werk achter de schermen bij Pak-inn.

 

Dit zijn toppers, met onder meer Miranda, Desirée, Frans en Jacob!

 

Oproep

Jacob, de fietscoureur van de Pak-inn, komt steeds vaker klem te zitten tussen de vele pakketjes.

Er is te weinig ruimte om alle pakketjes te vervoeren.

Wie oh wie heeft voor Jacob een grotere set fietstassen of - misschien nog beter - een fietskar ter beschikking?

 

Mail ons! Webwinkel@gemiva-svg.nl of naar Yvonne.Wemmenhove@gemiva-svg.nl